Gebed van Michel woont op Sitio Shalom - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu Gebed van Michel woont op Sitio Shalom - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu

Gebed van Michel woont op Sitio Shalom

Door: Ria van Bueren-Blonk

Blijf op de hoogte en volg

10 Juli 2009 | Nederland, Gouda

De nieuwsbrief van st.'Help mij leven' valt op de deurmat. Snel blader ik deze door en mijn oog valt op onderstaand stukje welke door Robert Smits geschreven is:

Wij zijn lid van het blad "Mãos dadas" (handen samen) waarvan meer dan 30 christelijke organisaties die met kinderen werken deel uitmaken. We delen onderling veel informatie uit en vier maal per jaar komt er een blad uit speciaal voor de werkers die direct met de kinderen werken. In juni werd er door deze organisatie een bidstond afgeroepen voor kinderen over de gehele wereld in risicosituaties. Vorig jaar deden er meer dan 70.000 mensen aan mee. Net zoals vorige jaren deed de Sítio ook mee, de dagen waren 5, 6 en 7 juni. Vrijdagavond heb ik eerst alles in de eetzaal uitgelegd en daarna zijn wij met meer dan 50 kinderen naar de berg Shalom gegaan om te zingen en te bidden, zaterdagavond was er een kampvuur en zondagavond een kerkdienst. Zatermiddag mochten de kinderen een brief maken met een gebed daarop. Van Michel (12 jaar, slikt medicijnen omdat hij aan crack verslaafd was) kreeg ik als enige niet alleen een brief maar een brief in een enveloppe met daarop:

"Aan God.
Ik wil dat U die kinderen in Afrika helpt om genoeg te eten.
Ik wil dat er vrede is in Irak en de Islam.
Ik wil dat U Brazilië verandert, dat er geen corruptie meer is.
Laat het niet toe dat mannen kinderen sexueel misbruiken.
Zegen de Sítio Shalom"

Voor meer berichten uit deze nieuwsbrief verwijs ik u door naar de website van www.helpmijleven.nl

  • 10 Juli 2009 - 12:52

    Ada:

    laten we dit met hem meebidden
    amen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

REMER

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

WEER VEILIG THUIS

07 Augustus 2009

De laatste loodjes...

03 Augustus 2009

Donderdag 30/7 tot en met maandag 3/8

30 Juli 2009

De tweede week

27 Juli 2009

De eerste week!

In Juli 2009 vertrekken wij, een groep van 13 personen uit Gouda/Moordrecht/Zeist naar Brazilië! Wij verblijven in Rio de Janeiro en later in Pequiri om te werken met (ex) straatkinderen.

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 37894

Voorgaande reizen:

18 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

REMER

Landen bezocht: