stallen verven - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu stallen verven - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu

stallen verven

Door: Ria van Bueren-Blonk

10 Juli 2009 | Nederland, Gouda

gistermiddag om 12.00 uur konden we met 9 man/vrouw van start om de bovenkanten van de paardenstallen wit te verven. Emmelie en Anouk hadden het goed geregeld! De stallen waren door Bob (de eigenaar van de manege) de vorige dag al schoongespoten zodat wij direct konden gaan beginnen met verven. Om 14.00 uur zorgde Esther (de vrouw van Bob) voor een heerlijke lunch. Hierna weer snel verder want een aantal van ons moesten weer bijtijds naar huis en het streven was om alle bovenkanten van de stallen wit te krijgen zodat de zaterdagploeg zich met de onderkanten kan gaan bemoeien.

En ja hoor het is gelukt! Om half acht gingen de laatste mensen naar huis met een voldaan gevoel! Niet alleen de bovenkanten van de paardenstallen waren wit gemaakt maar ook de bovenkanten van de spuitplaatsen en van het kleedhok zijn nu wit.

Maar eerlijk is eerlijk zonder de extra hulp die Emmelie en Anouk ook hadden geregeld hadden wij het niet gered. Daarom Frits (vader van Emmelie) Wim (vader van Anouk) Denise (zus van Anouk) Tjeerd (neef van Anouk) héél erg bedankt voor jullie hulp!!! Het was gezellig zo met elkaar!

• 10 Juli 2009 - 06:40

Ada:

wauw, wat een aktieve groep, dat belooft wat.
    onwijs leuk project, je moet er maar opkomen.
    heel veel succes allemaal en wat zullen jullie je talenten kunnen gebruiken op de sitio.

• 12 Juli 2009 - 09:30

Emmelie:

Gisteren hebben we van 8.00 tot 14.00u de rest van de stallen geverfd. Wel met ontbijt-, koffie-, en lunchpauze tussendoor, dus het ging behoorlijk vlot.
    Bob is erg tevreden en veel pensionklanten van de stal hebben al meerdere malen gezegd dat het erg mooi is geworden. Ik ben trots!
    Bedankt allemaal voor de hulp!!