Eerste dagen in rio - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu Eerste dagen in rio - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in rio

Door: Emmelie Rietveld

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2009 | Nederland, Gouda

Hoi Allemaal,

Wegens problemen met internet hebben we nog niks kunnen plaatsen.
Helaas nu weinig tijd dus de verhalen komen binnenkort.

Wel even belangrijk om te weten, we hebben Rio goed door lopen en we zijn nu in Pequeri op de Sitio.

Tot gauw!

  • 23 Juli 2009 - 10:28

    Mariët:

    Fijn het te lezen.
    Is de koffer van Anouk er al??
    tot horens.allemaal `n dikke kus van mij

  • 23 Juli 2009 - 12:41

    Jeanine:

    Hey emmerd en noukerd!

    Spannend!! Maar volgend mij gaan jullie het wel redden daaro! Doe alle lieve kindjes die jullie gaan helpen maar de groeten van mij!

    Veel liefs en suc6

    "nien"

  • 23 Juli 2009 - 17:42

    Ria:

    Gelukkig dat alles in Rio goed verlopen is en nu een goede tijd in Pequeri, maar dat gaat vast lukken, groetjes en xxx.

  • 25 Juli 2009 - 12:39

    Kim:

    Emsie en nouky!

    ik kom net terug uit barcelona en zie dat jullie veilig zijn aangekomen. Zie ik nou dat anouk dr koffer kwijt was?! Hopelijk is die al terecht. Heb je blog op hyves gelezen, volgens mij is het echt heel indrukwekkend. Lieverds geniet er van, doe je best. en ik mis jullie. Als ik terug ben, wil alle verhalen horen!!

    Dikke kus!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

REMER

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

WEER VEILIG THUIS

07 Augustus 2009

De laatste loodjes...

03 Augustus 2009

Donderdag 30/7 tot en met maandag 3/8

30 Juli 2009

De tweede week

27 Juli 2009

De eerste week!

In Juli 2009 vertrekken wij, een groep van 13 personen uit Gouda/Moordrecht/Zeist naar Brazilië! Wij verblijven in Rio de Janeiro en later in Pequiri om te werken met (ex) straatkinderen.

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 37861

Voorgaande reizen:

18 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

REMER

Landen bezocht: