Poging 300 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu Poging 300 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van braziliegroep2009 - WaarBenJij.nu

Poging 300

Door: Emmelie Rietveld

25 Juli 2009 | Nederland, Gouda

Niet te geloven, deze computer kan het usb-stickje niet openen.

Dus nog even geduld, op zn braziliaans dus ;)

Het komt er echt aan, we hebben heel veel te vertellen, maar de internetvoorzieningen zijn niet zo best als in Nederland.

Het weer is intussen wat minder, nu 18 graden en miezer. Lekker hollands dus ;)

De natuur is hier wel net een paradijsje hoor! Prachtig!

Foto´s hopen we ook binnenkort te kunnen plaatsen.

Nu is het weekend en zijn we allemaal lekker vrij, dus wie weet komt er een deze dagen nog gelegenheid om even een paar uur de tijd (en geduld) te nemen om nog wat te plaatsen.
We zijn jullie dus niet vergeten!!

Lief dat jullie allemaal reageren op onze verhalen.

Tot gauw!

• 25 Juli 2009 - 14:50

Max Kwee:

Hallo allen, speciale groeten aan Jopie, Cees, Ria en Siem. (de andere groepsleden ken ik niet). Geweldig wat jullie allemaal doen. Alle goeds! groetjes, Max

• 25 Juli 2009 - 15:07

Ada:

vol spanning wachten we op jullie verhalen, dus kom maar op
    groetjes en succes

• 25 Juli 2009 - 15:52

Gerrie Lokum:

Mooi dat jullie nu wat kunnen sturen. Voor volgende week kan ik dan wat op de zondagsbrief zetten.

Groeten aan jullie allen!

Gerrie Lokum

• 25 Juli 2009 - 19:18

Nel Houdijk:

Hallo Ria en Siem, en ook de rest,een verfje geven kunnen jullie best.
    Zo te zien zit de zin er wel in, maar dit is nog maar het begin. Wat kunnen jullie nog meer verwachten, vast geen slapeloze nachten. Want van het werken worden jullie vast wel moe, en gaan jullie graag naar jullie bedjes toe.
    Door jullie hulp wordt alles weer mooi, en kleurt het wit mooi bij het verse strooi. Ik wens jullie allemaal het beste, en God doet daarbij een geste. Hij geeft jullie de kracht, om te doen wat ligt in jullie macht. De kinderen helpen om er iets van te maken,daarom zullen jullie vast niet staken. Ria en Siem een dikke zoen en de rest de groeten uit Gouda.

• 27 Juli 2009 - 12:26

Mariët:

Hallo Anouk en Emmelie en natuurlijk verder iedereen.
    Het is hier redelijk weer maar wel veel regen. Met Joram en Jula gaat het prima.3 keer per dag `n dol uurtje en dan zijn ze weer redelijk tam.Paula loopt vaak mee om de honden uit te laten.
    Ben heel benieuwd naar foto`s
    tot laterrrr en veel liefs mama